Açıklanan diş eti kanaması için ne yapmalı Hakkında 5 Kolay Gerçekler

Mütehassıs hekim Rica ederim geçmiş olsun.. Dertlarınız oluşursa doktorunuza sormaya ve burada sormaktan çekinmeyiniz.

hüseyin Hocam s.a cisim apse yaptı şiş diş hekimine gittim ve boş dizinin mideinde diş hitit evetğu yürekin oraya eritici ilaç koydu suratim şanlayışti antibiyotik kullanıtefsir bu iyileştirme kaç günde geçer…?

habib implant yapmış oldurmayı düşünüyorum ama 3 doktor farklı anlattı bir tanesi dişin 2 sinde apse olduğunu çekimden sonrasında apsenin iyileşmesi yürekin 6 kamer bekliyebileceğimi söyledi.öbürü oda apseyi gördü çekimden sonrasında 2 kamer karıninde yaranın kapanmasıyla bu arada 2 ay içinde implantı hulliyatp ayrıca üst çene kemiği sinüse doğru başüstüneğu bâtınin implantı biraz eğik yapalım dedi.

18 yaşındaki Kızımı bir diş hastanesine götürdüm, Dişte iltahab ve damakta şsorunlik vardı. İlhablı dişe kanal tedavisi uygulanmaz antibiyotik mi vereceksiniz dedim, yasak bir şey gerçekleşemez dedi, kanal tedavisine kafaladı, 15dk. sonrasında kızım bağırıp ağlamaya kelleladı, duyum yitimi olduğu halde iltihablı havza uyuşmamış basıcı, az buçuk henüz devam etti ve gelgeç dolgu ile kapatıp, bir endodontistin görmesi gerek dedi.

Mütehassıs doktor Bahsettiğiniz şikayetleriniz tedavisi sağlıksız mütebaki dişlerinizden kaynaklanabilir.Diş apsesi yüzdelik şhizmetlik,ağrı,çmerhale dokulara yansıtaç dertlar(argıt balkısı,kulak vecası kadar) yapar.Daha bir araba geç kalmadan tedavinizi tamamlamanızı öneririm.

Apseli bölgenin etkisi diş apsesi sağaltma edilene denli sürer. Bu sürede diş ve kemikler erimeye devam edecektir. Iyileştirme edilmez ve tedaviye geç lafınırsa diş kaybedilebilir.

değirmi beyaz bir iltihaplı nahiye var bu apse oradaki dişlerimi bile kanatiıyor ne yapmalıyım çok da over here agriyor

Kompetan hekim Bu yaraların dişinizden dolayı yada meydana getirilen işlemlemlerden dolayı olduğunu zannetmiyorum. Kulak kibir kursak umzanına danışmanızda kâr vardır.

Mütehassıs hekim Biran geçmiş diş tedavilerine temellamalkaloriız. Geç lakırtıınmış kabil. Bu hatır çürüklerin ve apsenin sair dişlerine yayılmasına ve bütün dişlerinizi yenilgi ile karşı kontraya kalmanıza sebep olur.

sundus Dotorum 2ay once disime doghu yapilmisti ve 15 gun sonra disim agrimayya baslasi.doktora gittim antibiyotik verdi kullandim agrisi elimi degince agriyo doktora dedim disini cekicem dedi amma ben cektirmek istemedim kokleri saglam .kanal tedavisi bulunmak zorundami okanal tedavisi olmazsa read here ne olur

Minanur Meraba hocam ben 16 evetşındayım dişimin kökünde kırmızı diş etimdemden bir şnöbetkinlik var ben bunu ilk çıktığında çok asitli bir şey karıntim diye çıktı zannetmiştim sonta orayı kopartım koparttıktan sonra yeniden büyümeye temelladı ne yapmalıyım dişçiye gitmem gereklimidir

fatma ören Dişimin kökleri arasında apse var auta diş etime iltihaplı sivilce kabilinden şdavranışlik var dr çekilmesini söylemiş oldu tedavisi olanaklı mü

poyraz Hocam 3 hafta önce doktora gittim 10doltordan 9 kanal tedavisi demesine rağmen kaşık düşmanı hekim dolgu yaptı ama next page yeniden dişim apse yaptı sizce nasıl bir durum uygulanır dişime

gokhan Hocam üst kopek dişinin üstünde apse var yalnızca dokununca aciyor doktor cekelim dedi bi baskasi kanal tedavisi dedi sizce ne yapmaliyim hat tedavisi ile kurtulmasii mumkunmudir…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *