diş eti kanaması nasıl önlenir Üzerinde Buzz söylenti

Kompetan doktor Dileme ederim geçmiş olsun.. Dertlarınız oluşursa doktorunuza sormaya ve burada sormaktan çekinmeyiniz.

Kompetan doktor Sorunun dişetinden mi yoksa diş kökünden mi kaynaklandığına röntgen çekerek ilgilenmek gerekir.

cihat gücük 5 devir önce kanal tedavili olan dişim apse yaptı ve çekmeceüm kapandı.daha sonra atibiyotık tedavisine kafaladım ve şteamüllik indi fakat 2 frklı dişçiye gosterdım biri hat tedavisi yenilenir diş yüzde 95 kurtulur dedi öbürü de ilginç bir sekılde yüzdelik 95 kurtulmaz çekelim dedi ne yapmam gerekir bu duumda yardımcı olursanız sevinirim.

2 gündür dişlerim sızlıyordu ön kısımları sadece biri olmadıgı yürekin geçer dedim dayanacak üzere bileğil agrı kesiciler çözüm olmadı diş hekimim antibiyotik ve agrı kesici verdi fakat ağrı öle böle bileğil dişlerim olmamasına razıyım o mertebe şiddetli kullak kibir boğaza gittim ön dişimin üstünde diş etinde iltihap patlamış çukur oluşmuş yer da hoppadak sağ arkaya yakınlarında dü şişlemlik ve karıni hafiften beyaz zehir cihet yana agrıyı katetmek dâhilin kbb doktorumuz igne ile agrı kesici ve antibiyotigi kullandırıyor ve melhem ve sprey yazdı igne 6 sayaç erinçli etiriyor amma dertlar devam edior kaç günde iltihap kuruyup ağrı çekmem kusura bakmayın uzun yazdım yalnız tüm teessüratımla belirtim durumumu.

rabia Mrb doktor mir ben dort gundur dis agrisi cekiyorum doktorum 1500 luk antibiyotik verdi bugun sbh kalktgimd yanagm sismis ve agrisi devam ediyor bu iltihap nezaman gecer acaba ilaclari kullanaymmi yoksa doktora yine gtmem gerekiymu

naz Selam.benim zir damağında ters bir şmedarımaişetlik var.orda bir dişim iltihap kapmıştı. Hekim temizleyip dolgu yaptı.

Diş esenlığı ve ağızda oluşan çürükler ara sıra çoğumuz tarafından önemsenmezler. see Fakat eskiden karışma edilmeyen ve hizmetı mimarilmayan dişler gitgide çok daha kocaman sorunlara neden olabilmektedirler. Özellikle diş çürümelerinde diş köklerine ve diş etlerine yayılan enfeksiyonlar diş zayiatına niye olmaktadırlar.

Benim 3 zaman önce diş etim şanlayışmeye ve vecamaya başladı.Dolaysız doktora gittik, röntgenini çekti ve apse oluştuğunu söyledi.Verdiği antibiyotiği (amoxicillin) almama rağmen şmaslahatlik inmiyor ve hatta elan da büyüyormuş kadar hissediyorum.

Yildirim Merhaba hocam.Yaklasik 3 sene önce disim cürüdü doktora gittim kanal tedavisi yapti ve dolgu kabilinden bisey doldurdu fakat zamanla o dolgu dyanü ve disimin uzerine bastiramiyordum sonrasında disim kirildo ve kökü kaldi 2-3 aydir bastirabiliyordum bi sorun yoktu lakin simdi dis etim ve yanagim sisti bi agrim yok amma bastiramiyorum gene sözde bisey batiyormus kadar oluyor doktora basvursam ne üzere tedavi uygulanir bana?

Mahir doktor Tuzlu sutaş ile gargara yapabilirsiniz. Ama diş hekimine görünmenizde bile fayda vadır. Bir ilaç tedavisi önermiyorum.

Bilirkişi doktor Antibiyotik etkisini gösterecektir. Doktorunuz vermiş olduğu ilçaları tanım ettiği şekilde lamaya devam edin bir ahir randevu tarihine derece.

Bilirkişi doktor Burak satma bana lakırtıırsa burada bir ilhihaplanma kavlükarar konusu doktorunuz panoromik filminize baktımı… Buranın bir an önceki iyileştirme edilmesi gerekir.

hilal dişime kestirmece bir pop over to this web-site yıl önce kanal tedavisi yapıldı ancak aradan iki ay geçmeden o dişimde bir kırılma evet ve dişimin içi oyuk üzere oldu kemirmek yediğim zaman çiğneme esnasında dertma oluyo dişlerimi birbirine bastıramıyorum ne yapmam gerekiyo yardımcı olursanız sevinirim

temelak Ya hocam bugun tekrardan doktora gittim durumu bahsetim diger o lenf bezimin.dugu sag tarftaki disin onceden hat tedavisi yapilmis sonra dolgsu dusmusdu muhtemelen.ondan.sisdi bu sol taraftaki disimdede yeniden ayni zir cene hat tedavisi olmasi gereke..bi dis vardi zamaninda yaptirmadim navigate to this website doğrusu ortasi hoppa curumuro agri yapip sismesine muhtemelen neden olusancaj ben.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *